ČESKÝ VÝROBCE ZEMNÍCH VRUTŮ UNIKÁTNÍ KONSTRUKCE

Dopravní podmínky

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu +420 603 565 457 a sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat e-mailem prodávajícímu.
Skrytou vadu zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

Způsob dopravy v ČR:

Kurýrem Fofr

Cena dopravy se odvíjí od váhy zásilky
Kurýr volá zákazníkovi a domlouvá si termín předání zásilky. Pokud se mu to nepodaří, je zásilka uložena na depu 3 pracovní dny a po neúspěšných pokusech kontaktovat zákazníka se nám balík vrací zpět.

Naše vlasní doprava

Pro rozvoz zboží využíváme vlastní vozový park a cena dopravy činí 6kč s DPH za ujetý kilometr.

Osobně

Zboží si může zákazník vyzvednout osobně na prodejně po předchozí domluvě.

Při objednávce nad 20.000 Kč je doprava zdarma. Platí pouze pro ČR.